MOKYMAI “PAAUGLIŲ ŽALINGI ĮPROČIAI, JŲ PASEKMĖS IR SPRENDIMO BŪDAI”

MOKYMAI “PAAUGLIŲ ŽALINGI ĮPROČIAI, JŲ PASEKMĖS IR SPRENDIMO BŪDAI”

Š. m. lapkričio 14 d., Šilalės Dariaus ir Girėno progimnazijoje vyko mokymai “Paauglių žalingi įpročiai, jų pasekmės ir sprendimo būdai” skirti ugdymo įstaigos darbuotojams. Mokymus vedė sveikatos psichologė Dominyka Ražanskaitė.

Mokymų tikslas – suteikti pedagogams žinių ir įgūdžių, reikalingų atpažinti ir spręsti su vaikų žalingais įpročiais susijusias problemas, bei suprasti kaip teikti efektyvią pagalbą ir skatinti sveiką vaikų elgesį bei pasirinkimus.

Naujausi tyrimai rodo, kad žalingų įpročių, tokių kaip rūkymas, alkoholio vartojimas, ir priklausomybė nuo skaitmeninių technologijų, paplitimas tarp paauglių nuolat auga. Daug paauglių pradeda vartoti psichoaktyvias medžiagas ankstyvame amžiuje, kas gali turėti ilgalaikių pasekmių jų sveikatai ir socialiniam vystymuisi. Šios temos nagrinėjimas gali padėti specialistams geriau suprasti ir identifikuoti šiuos pavojingus įpročius bei jų ženklus. Mokytojai ir specialistai mokyklose praleidžia daug laiko su paaugliais ir gali būti pirmieji, pastebintys žalingų įpročių pradžią. Jie yra bene pirmieji žmonės vaiko aplinkoje galintys užmegzti ryšį ir pasiūlyti paramą bei nukreipti tinkama linkme ieškoti pagalbos.

Užsiėmimai finansuojami iš valstybės lėšų pagal projektą ,,Kompleksinių ir integruotų pagrįstų visuomenės sveikatos paslaugų prieinamumo užtikrinimas, bazinių visuomenės sveikatos paslaugų tikslinėms grupėms teikimas’’.

Visuomenės sveikatos specialistė,

vykdanti visuomenės sveikatos stiprinimą

Vilma Navardauskienė

Close Menu
Pakeisti teksto dydį
Pakeisti spalvų kontrastą